El Documentáculo - Entrevista con Enric Chulio, de la AV3J (Asociación Víctimas Metro 3 Julio)

La iniciativa de la sèrie documental interactiva 0 Responsables, forjada per la productora Barret Films, amb l'objectiu d'actualitzar i fer justícia sobre la tragèdia ocorreguda en el metro de València el 3 de juliol de 2006, va motivar al fet que el nostre últim Documentáculo de la temporada comptara amb Enric Chulio, de la AV3J (Asociación Víctimas Metro 3 Julio). Amb Enric vàrem repassar moltes de les negligències governamentals sobre aquest tema, i fórem encara més conscients del molt que queda per fer per a esclarir un fet que va causar la mort de 43 persones, sense cap tipus de responsabilitats penals, morals o polítiques.

"Eixiu al carrer i resistiu", en paraules del propi Enric Chulio, primer president de la AV3J, pot ser un bon revulsiu per a, per exemple, recolzar a les víctimes del metro de València en la convocatòria de cada dia 3 del mes en la Plaça de la Verge.

La iniciativa de la serie documental interactiva 0 Responsables, fraguada por la productora Barret Films, con el objetivo de actualizar y hacer justicia sobre la tragedia ocurrida en el metro de Valencia el 3 de julio de 2006, motivó a que nuestro último Documentáculo de la temporada contase con Enric Chulio, de la AV3J (Asociación Víctimas Metro 3 Julio). Con Enric repasamos muchas de las negligencias gubernamentales al respecto, y fuimos todavía más conscientes de lo mucho que queda por hacer para esclarecer un hecho que causó la muerte de 43 personas, sin ningún tipo de responsabilidades penales, morales o políticas.

"Salid a la calle y resistid", en palabras del propio Enric Chulio, primer presidente de la AV3J, puede ser un buen revulsivo para, por ejemplo, apoyar a las víctimas del metro de Valencia en la convocatoria de cada día 3 del mes en la Plaza de la Virgen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario