Mural del País Valencià con Pau Miquel Soler

Una de les aportacions musicals destacades del programa especial que varem oferir al poeta Vicent Andrés Estellés va ser la de Pau Miquel Soler, col.lectivament vinculat al grup alcoià Arthur Caravan. Com a projecte en solitari, recentment, ha musicat dotze poemes del Mural del País Valencià, obra magna al voltant de la geografia i els costums del País, que el poeta de Burjassot va començar a escriure justament després de la mort de Franco.

L'amor o la guerra és el títol d'un disc que es podrà veure en directe el proper dijous 25 d'abril a l'Auditori Alfons Roig (Facultat de Belles Arts) dins de la Setmana per la llengua. Any Estellés, que organitza la Universitat Politècnica de València.


Una de las aportaciones musicales destacadas del programa especial que ofrecimos al poeta Vicent Andrés Estellés fue la de Pau Miquel Soler, colectivamente vinculado al grupo alcoyano Arthur Caravan. Como proyecto en solitario, recientemente, ha musicado doce poemas del Mural del País Valencià, obra magna alrededor de la geografía y las costumbres del País, que el poeta de Burjassot empezó a escribir justamente después de la muerte de Franco.

L'amor o la guerra es el título de un disco que se podrá ver en directo el próximo jueves 25 de abril al Auditorio Alfons Roig (Facultad de Bellas artes) dentro de la Setmana per la llengua. Any Estellés, que organiza la Universitat Politècnica de València.

No hay comentarios:

Publicar un comentario